Facultatea de Matematică și Informatică a Universității de Stat din Moldova a organizat pe 1 iunie 2022, ceremonia de premiere a învingătorilor Concursului de Programare „eUSM 2022” destinat elevilor instituțiilor de învățământ general din țară.
Membrii juriului au apreciat aplicabilitatea; abordarea creativă a ipotezelor, a procesului de cercetare/studiu; abordarea științifică a tematicii proiectului; complexitatea studiului realizat; rigurozitatea; actualitatea/noutatea temei; claritatea vizuală și orală a prezentării.
Astfel, învingători ai Concursului de Programare „eUSM 2022” au fost desemnați:
Locul I – Artur SÎRBU, LTPA „Elena Alistar”, Chișinău, denumirea proiectului „Protez-robotic”;
Locul II – Marius ROMAN, LT „Nicolae Iorga”, Chișinău, denumirea proiectului „Lemon Games”;
Locul III – Evghenii ȘERȘUN, LT „A.S. Pușkin”, denumirea proiectului „Анализатор сетевого трафика”;
Locul III – Vlad LÎSÎI, LT „Mihail Sadoveanu”, Călărași, denumirea proiectului „PhysicTools”;
Mențiune – Alina ANTONOVSCHI, Alexei CIORNÎI, LT „Universum”, Hîncești, s. Sărata Galbenă;
Mențiune – Maria CUZNEȚOVA, LT „Liviu DAMIAN”, Rîșcani.
Decanul Facultății de Matematică și Informatică, Valeriu UNGUREANU a subliniat că elevii care au ocupat primele trei locuri vor beneficia de condiții preferențiale de înmatriculare la unul din programele Informatică sau Informatică Aplicată (cu prezentarea diplomei de bacalaureat sau a unui act echivalent de studii).
Menționăm că, în acest an, Concursul de Programare „eUSM 2022” a ajuns la cea de a II-a ediție.
- 134 vizualizări